Çeşme’de Vale Kazası: 7 Milyonluk Araç Yok Oldu!
1311 okunma

Çeşme’de Vale Kazası: 7 Milyonluk Araç Yok Oldu!

Ağustos 4, 2025 13:17
Çeşme’de Vale Kazası: 7 Milyonluk Araç Yok Oldu!
0

BEĞENDİM

İzmir’in Çeşme ilçesinde yaşanan bir olay, lüks otel hizmetinin beklentileri ne denli karşılayabileceği konusunda soru işaretleri oluşturdu. Swissotel’in otoparkında gerçekleşen kazada, vale tarafından teslim alınan yaklaşık 7 milyon TL değerindeki Mercedes marka otomobil, otopark duvarına çarparak kullanılamaz hale geldi. Bu üzücü kaza anı, otoparkın güvenlik kameraları tarafından saniye saniye kaydedildi.

Olay, geçtiğimiz pazartesi günü gerçekleşti. Selen Yalaz isimli bir müşteri, akşam saatlerinde Swissotel’in otel kafesine geldi. Lüks otomobilini vale hizmetine teslim eden Yalaz, bir süre sonra kafeden ayrılmak istedi. Valelerden biri, Yalaz’ın aracını otoparktan teslim almak üzere hareket etti. Fakat, vale hızla aracın çıkışına yöneldiği sırada virajı almayı başaramayıp beton duvara çarptı. Çarpmanın etkisiyle otomobilin hava yastıkları açılırken, aracın durumu ağır hasar aldı ve kullanılmaz hale geldi. Neyse ki vale, kazayı yara almadan atlattı ve durumu hemen otel yetkililerine bildirdi.

Bu esnada, yukarıda aracını bekleyen Selen Yalaz ise, görevli personelden aracının neden gelmediğini sordu. Görevliler, kısa süre içinde aracının getirileceğini belirterek Yalaz’ı oyaladı. Ancak, yaklaşık bir saat süren bekleyişin ardından Yalaz durumu sorgulamaya başladı. Bunun üzerine otel müdürü, onu otoparka davet etti. Otoparka inen Yalaz, 7 milyon TL değerindeki aracının kazalı hâlini görünce şok oldu. Büyük bir üzüntü yaşayan Yalaz, yaşanan olayı hemen polis ekiplerine bildirerek sorumlulardan şikayetçi oldu.

Yalaz’ın yaşadığı bu talihsiz olay, otopark kameraları tarafından kaydedildi. Güvenlik görüntülerinde, valenin otoparka koşarak geldiği, aracı çalıştırdığı ve hızla çıkışa yönelerek duvara çarptığı anlar yer aldı. Bu görüntüler, olayın nasıl gerçekleştiği konusunda belirsizliğin ortadan kalkmasına yardımcı oldu.

Olayla ilgili olarak Yalaz, duygularını şu şekilde aktardı: “Çeşme Ilıca’da, ünlü bir otelin şubesine gittim. Aracımı her zamanki gibi valeye teslim ettim ve kafeye geçtim. Ancak dışarı çıktığımda, arabam için 20-25 dakika bekledim. Süre uzayıp 45 dakikayı geçtiğinde ise endişelenmeye başladım. Durumu tekrar sormak için yanlarına gittiğimde, gece müdürü olduğunu belirten bir yetkili geldi ve beni otoparka indirdi. Orada, aracımın sadece hasar almadığını, aynı zamanda kullanılamayacak halde olduğunu, dört hava yastığının da patladığını öğrendim. Üstelik, bu durumun bir saat boyunca benden gizlenmesini ise kabul edemiyorum. Otel yetkililerinin bu olayı geçiştirirken kullandığı ifadeler son derece ciddiyetsizdi. Vale ücreti olarak aldıkları 400 TL’yi bile geri vermediler. Kaza sonrası 5 saat otelde bekletildim çünkü aracım kullanılamaz hale geldi; ayrıca ikame araç talebimize de olumsuz yanıt verildi. Yaşadığım mağduriyet için tüm yasal haklarımı kullanacağım,” dedi.

Selen Yalaz’ın yaşadığı bu olay, lüks otel hizmetleriyle ilgili önemli dersler çıkarılması gerektiğini ortaya koyuyor. Müşteri memnuniyetinin ön planda tutulması gereken bu tür mekanlarda, benzer durumların yaşanmaması için gerekli önlemlerin alınması hayati önem taşıyor.

Son Dakika › 3.Sayfa › Çeşme’de Vale Kazası

En az 10 karakter gerekli